Την Κυριακή 26 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Κορίνθου με μεγάλη επιτυχία, η εκδήλωση βράβευσης των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων Κορινθίας που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας «Θαλής 2025-26», «Ευκλείδης 2025-26», «Αρχιμήδης 2025-26.
Συγχαίρουμε τους μαθητές του σχολείου μας που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό και ιδιαίτερα αυτούς που διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν στην εκδήλωση:
- Κατσούκη Ζωή από την Α’ ΛΥΚΕΊΟΥ
- Χριστοδούλου Αναστασία από την Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
- Θεοδώρου Στέφανο από την Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
και τους ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και διακρίσεις στην ζωή τους!

