Δραστηριότητες Μαθητές

ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΚΙΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Την  Κυριακή 26 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Κορίνθου με μεγάλη επιτυχία, η εκδήλωση βράβευσης των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων Κορινθίας που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας «Θαλής 2025-26», «Ευκλείδης 2025-26», «Αρχιμήδης 2025-26.

Συγχαίρουμε  τους μαθητές  του σχολείου μας   που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό και ιδιαίτερα αυτούς που διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν στην εκδήλωση:

  1. Κατσούκη Ζωή  από την Α’ ΛΥΚΕΊΟΥ
  2. Χριστοδούλου Αναστασία  από την  Β’  ΛΥΚΕΙΟΥ
  3. Θεοδώρου Στέφανο από την Γ’  ΛΥΚΕΙΟΥ

    και τους ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και διακρίσεις στην ζωή τους!

    679992880 1361241012478886 657630288607248737 n e1777272486925 1