Την Δευτέρα 20 Απριλίου 2026 οι μαθητές του σχολείου μας που είχαν συμμετάσχει και διακρίθηκαν στον Διαγωνισμό για το ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΕΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ είχαν την τύχη να ταξιδέψουν δωρεάν, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, στις Βρυξέλλες από 20/04/2026 για τρεις ημέρες.
Εκεί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ και να συνομιλήσουν με Έλληνες Ευρωβουλευτές να επισκεφτούν το ΑΤΟΜΙΟΥΜ και να ξεναγηθούν στην πόλη των Βρυξελλών.
Την Τρίτη 21-04-26 πραγματοποιήθηκε εκδρομή στην πόλη Μπριζ και την Τετάρτη 23-04-26 επίσκεψη στον Ιερό Ναό Saint-Michel. Οι μαθητές του σχολείου μας που είχαν αυτήν την μοναδική εμπειρία ήταν οι:
Χαρτσιά Αφροδίτη, Γεώργα Ελευθερία, Παπαγγελοπούλου Ηλιάνα, Καλλιανιώτης Αναστάσιος από την Γ ‘ τάξη και στην επόμενη φάση του ταξιδιού Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2026 θα συμμετάσχουν και οι υπόλοιποι διακριθέντες μαθητές.
